Inloggen  |   zondag 11 april 2021
Nieuws
FBN Summit in Amsterdam

Maurits Bruel heeft op het 20ste internationale congres voor familiebedrijven een keukentafel sessie geleid. Sinds 1992 draagt hij actief bij aan de ontwikkeling van de familiebedrijfskunde.

 read more ...
Kluwer OR informatie Congres

Tijdens dit congres op 5 november 2009 werd het concept binden en boeien voor ondernemingsraden verder uitgewerkt

 read more ...
De balans tussen passie en productiviteit in de zorg
Op het congres "Resultaatgericht werken in de zorg: De balans tussen passie en productiviteit"op 13 oktober a.s. zal Maurits Bruel de lessen van 10 jaar Geluksfabriek in de zorg vertalen naar lessen voor een betere balans tussen individu en organisatie. 
Nationaal ICT Event

Maurits Bruel was dagvoorzitter van het Nationaal ICT Event georganiseerd door Media Plaza op 18 mei 2009 waar jonge ICT ondernemers strijden om de Broos van Erp prijs van maar liefst €50.000. Badge2Match won uiteindelijk de prijs.

 read more ...
Inschrijving voor Gelukswerker april 2009 geopend - maandag 30 maart 2009
Eind april 2009 start een nieuw Gelukswerker ontwikkeltraject. Wilt u meer doen met uw bewuste en onbewuste drijfveren, talenten of passie?  Aandacht besteden aan mentale fitheid, fysieke vitaliteit en loopbaan? Dan kunt u zich tot vrijdag 24 april 2009 aanmelden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jaap de Langeread more ...
Uitgebreid interview in IntermediarPW
In nummer 15 van het blad PW staat een uitgebreid interview met Maurits Bruel over zijn visie op HRM.
 read more ...
Stichting Marketing wil binden en boeien
In oktober is Maurits Bruel uitgenodigd om voor de Stichting Marketing, de belangrijkste ontmoetingsplaats voor marketing-minded professionals België een sessie te verzorgen om de vraagstukken rondom binden en boeien in België. read more ...
Congres Arbeidsmarktcommunicatie op herhaling
Het succesvolle congres over arbeidsmarktcommunicatie onder voorzitterschap van Maurits Bruel door Euroforum wordt op 10 oktober herhaald, waarbij de mogelijkheden tot interactie worden verruimd. 
Onderzoek Binden en boeien door Tempo Team
Wij krijgen veel vragen over het onderzoek onder de titel binden en boeien door Tempo Team waarbij de concepten door elkaar worden gehaald read more ...
Collegecyclus Loopbaanbegeleiding
In het najaar van 2007 organiseert Focus Conferences een collegereeks over Loopbaanmanagement. Maurits Bruel verzorgt het college op 25 oktober read more ...
Congres arbeidsmarktcommunicatie
Op 20 maart 2007 organiseerde Euroforum het congres "Werven, binden en behouden van toptalenten: Uw bedrijf in de list ‘most wanted’!" Maurits Bruel was dagvoorzitter op dit congres met veel gerenommeerde sprekers. Voor klanten van De Geluksfabriek is een speciaal aanbod gemaakt. read more ...
Delivering Happiness

Delivering Happiness is de titel van een prachtig boek geschreven door de CEO van Zappos, een online schoenen- en kledingwinkel. Het bedrijf kende een onstuimige groei door een absolute focus op cultuur, een cultuur gericht op het geluk van de klant én de medewerker. Inmiddels een miljardenbedrijf, maar nog steeds trouw aan de verbindende waarden, verpersoonlijkt door de CEO Tony Hsieh zelf. Zappos is het bewijs dat het loont om te durven anders te zijn. De oproep van Tony is aan alle mensen in de wereld om zijn beweging te versterken, wij van de Geluksfabriek zijn daardoor zeer geïnspireerd en we doen graag mee met het verspreiden van de inspirerende verhalen van Zappos in Nederland en de Benelux. Wie binden en boeien in de praktijk wil vormgeven kan in dit boek zijn hart ophalen!

Delivering Happiness is de titel van een prachtig boek geschreven door de CEO van Zappos, een online schoenen- en kledingwinkel. Het bedrijf kende een onstuimige groei door een absolute focus op cultuur, een cultuur gericht op het geluk van de klant én de medewerker. Inmiddels een miljardenbedrijf, maar nog steeds trouw aan de verbindende waarden, verpersoonlijkt door de CEO Tony Hsieh zelf. Zappos is het bewijs dat het loont om te durven anders te zijn. De oproep van Tony is aan alle mensen in de wereld om zijn beweging te versterken, wij van de Geluksfabriek zijn daardoor zeer geïnspireerd en we doen graag mee met het verspreiden van de inspirerende verhalen van Zappos in Nederland en de Benelux. Wie binden en boeien in de praktijk wil vormgeven kan in dit boek zijn hart ophalen!

Meetups wereldwijd
Service
Cover De Geluksfabriek
De Geluksfabriek